שאלות נפוצות על שירותי חנייה בנתב"ג

לפניכם חלק מהשאלות הנפוצות ביותר על השירותים שלנו, והתשובות עליהן.

Skypark הינה חברה המספקת שירותי חנייה כולל איסוף והחזרת הרכבים ממקומות שונים ומנתב"ג ללא הצורך למצוא חניה פנויה ולהיסחב בשאטלים למיניהם וכו'.

השירות שלנו מאוד נוח. בתחילה תידרשו לבצע הזמנה באתרינו, ולאחר מכן בסמוך למועד ההמראה שלכם נציג מטעמינו ייצור איתכם קשר וימתין לכם בכניסה לטרמינל/למקום שנקבע. אנו נדאג להחנות את רכבכם במקום בטוח בהתאם להזמנתכם, ולאחר שובכם לארץ נציג מטעמינו ימתין לכם עם רכבכם בכניסה לטרמינל.

Skypark חוסך את השיטה המסורבלת בה אנשים שונים מגיעים לנתב"ג לפני המראה בחיפוש מתיש אחר חנייה ובסחבת של שאטלים, שלא מעט פעמים גורמת להחמצת הטיסות, לעוגמת נפש אישית וזמן מבוזבז. נציג מטעמינו ימתין לכם בכניסה לטרמינל כך שתוכלו להגיע להמראה ללא עיכובים מיותרים, ואנו נדאג להחנות את רכבכם במקום בטוח עד לשובכם לארץ, כאשר גם אז נמתין לכם מחוץ לשדה התעופה.

השירות שלנו פעיל בגוש דן למגזר העיסקי, ולמגזר הציבורי ולכלל הציבור אנו פעילים באזורי נתב"ג, כמו טרמינל 3 וטרמינל 1.

מומלץ יהיה להזמין את השירות 3 ימים לפחות לפני ההמראה, בכדי שנוכל להתארגן בהתאם ללא עיכובים. במקרים דחופים, ניתן ליצור איתנו קשר.

לא, אנו נאסוף אתכם מטרמינל 3 / טרמינל 1 / טרקלין מצדה, ניתן לתאם זאת גם באתר במעמד ההזמנה או במקרה של שינוי ניתן ליצור קשר מול שירות הלקוחות שלנו.

יש לנו את כל הפרטי הרכב הנדרשים בכדי לזהות אתכם, כמו גם את מספר הטלפון שלכם ליצירת קשר. כמו כן, אתם תוכלו לזהות את נציגינו שילבש את המדים של Skypark.

אנו פעילים 24/7.

עבור חניה מקורה – 70 ש"ח ליום.
עבור חניה פתוחה – 50 ש"ח ליום.
כמו כן יתווספו דמי השירות של איסוף והחזרת הרכב על סך 150 ש"ח.

כן, אנו גובים תשלום לפי יממה.
אם היממה התחילה, התשלום נגבה על סך כל היממה.

לא, אין תשלום מינימלי.

על השירות משלמים לנו בראש דרך המערכת באתר בכרטיס אשראי כנגד חשבונית מס קבלה שתישלח אליכם במייל.

כן, אנו מציעים גם שירות של שטיפה פנימית וחיצונית של הרכב, שירות תידלוק הרכב ועוד שירותים שניתן לראות בעמוד התשלום לפני ביצוע ההזמנה.

לא תצטרכו לחכות כלל, נציג מטעמינו ימתין לכם בעת ההגעה לטרמינל.

לא תצטרכו לחכות כלל, נציג מטעמינו ימתין לכם בעת ההגעה לטרמינל.

כן, קיים ביטוח מטעמינו על הרכבים שנמצאים בחזקתינו וגם על צדדים שלישיים, אך יש לציין שלא קיים ביטוח על חפצים הנשכחים בתוך הרכב ולכן חשוב לוודא שלא שכחתם כלום בעת מסירת הרכב לנציגינו.

על כל נזקי הרכב יש ביטוח מטעם Skypark, אך הביטוח תקף אך ורק במידה שציינתם לנציגינו בעת מסירת הרכב את הנזקים שנגרמו וכמו כן הכרחי לצלם את הנזקים המדוברים ברכב. לא נוכל לטפל בפניות שיגיעו לאחר מסירת הרכב ועזיבת נציגינו מהמקום.

כמובן, אנו מספקים שירות לחניות ארוכות טווח.

כמובן, אנו מספקים שירות לחניות קצרות טווח.

כן, קיימת הנחה שמשתנה כל הזמן במידה ואתם חונים מעל 7 ימים / מעל 14 ימים.
יש להתעדכן בעמוד התשלום בכדי לראות את ההנחה.

כן, בתקופה של מעל שבועיים אנו דואגים להניע את רכבכם בחנייה בכדי שהמצבר ייטען.

אצלנו, כל עובד עובר בדיקת עבר פלילי וכמובן עובר הכשרות מקצועיות כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה בידיים טובות.

יש ליצור קשר בדחיפות עם שירות הלקוחות שלנו בכדי שנוכל לטפל בנושא.

כן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכדי לבטל את העסקה. ייתכן שתיגבה עמלת אשראי על סך עד 2.5% + מע"מ בעקבות הביטול.

ניתן ליצור קשר במספר הטלפון המוצג באתרינו, בוואצפ המוצג באתרינו, או במייל אל office@skypark.co.il

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל שאלה ונשמח לעזור.